Pre tačno 3 godine ja sam otvorila svoju malu radnju u centru Beograda
i sada delim svoju priču kroz prvi Lovers E-book!
E-Book: A-Š RAZVOJ JEDNOG BRENDA od prvog crteža do prodavnice u centru grada |
Ovaj E-Book je detaljan tell-all vodič
koji obrađuje sve ključne korake u razvoju jednog brenda,
na konkretnom i ličnom primeru.
Sadrži:
- Preko 50 oblasti o razvoju brenda
- Preko 50 poslovnih kontakata (proizvodjači, štamparije, materijali, usluge, alati, itd.)
- Celokupnu blanko dokumentaciju koja vam je potrebna za osnivanje/vodjenje brenda (ugovori, otpremnice, formulari, odjave, fakture, pravilnici, nivelacije, takse, rešenja, formulari, odluke itd.)
- Saradnje sa modelima, proizvodjačima, sponzorima, kurirskim službama, kolegama, klijentima, brendovima, drugim radnjama, sopstvenim timom, itd.
- Ulaganja, finansije, profit, zapošljavanje, firma, bazari, fotografije, videi, marketing, AI, online prodavnica, knjigovodjstvo, kasa, itd.
- Ohrabrenje i vetar u ledja
Sve to kroz konkretne primere, lične anegdote i savete, uz preko 100 fotografija i ilustracija koje te vode kroz ceo proces!
Ovo je knjiga za svakoga ko sanja o svom brendu i traži inspiraciju i smernice – bez šablona, potpuno lično i transparentno.
|
U ovom E-Booku pronaći ćeš i sistematično obrađena poglavlja:
1. Razvoj ideje i vizije brenda – kako od inspiracije stvoriti prepoznatljiv identitet
2. Od prvog crteža do proizvoda – proces stvaranja, izbor materijala, prototipova i saradnje sa dobavljačima
3. Cenovna strategija i finansijski plan – kako se postavljaju cene, izračunava marža i planira budžet
4. Otvaranje radnje – važnost lokacije, enterijera i marketinga, uz detalje o tome kako je nastalo „Beogradsko srce“
5. Komisiona prodaja i saradnje – formiranje kreativne zajednice i kako podrška jedni drugima doprinosi uspehu
6. Istrajnost i sreća – iskren pogled na život sa brendom – ljubav prema poslu i stvaranju ali i svakodnevni izazovi
_____________________________________________________________________